Onnistuin tekemään äskettäin tavallaan tosi ison mokan.
En kuitenkaan saanut toruja vaan lämpimiä kiitoksia.
Sain toissapäivänä puhelun, jossa selvisi, että aviopari oli tilannut
e-vitamiinia ja olin lähettänyt heille vahingossa e-vitamiinin sijasta
gelatiinia, jota he olivat tilanneet edellisellä kerralla.
Merkkasin tähän uuten e-vitamiinitilaukseen aikaisemmat ostot ikäänkuin
vip-asiakas-merkinnäksi – jos on ruuhkaa pakkaamisessa, niin lähetän
ekana näille entisille asiakkaille eli vipeille, jos mahdollista.
Anyway tällä kertaa tämä vip lista sekoitti minut, sillä onnistuin
jotenkin lähettämään nyt tilatun evitamiin sijasta sen, mitä he
olivat tilanneet edelliseselläkerralla ja joka luki tuossa vip listalla
kärjessä.
Taisi olla todella paljon tilauksia sinä päivänä , koska menin näin
pahasti sekaisin, enkä huomannut asiaa missään vaiheessa.
No suurempaa vahinkoa ei tapahtunut, koska he pitivät tuon gelatiinin ,
koska käyttivät sitä ennestään, ja olivat siihen erittäin tyytyväisiä. Vaimo
oli puhelimessa, mutta kuulin terveiset mieheltä taustalta, gelatiini oli
saanut paikkoja kuntoon -vaimo lisäsi vielä, että hänellä gelatiini oli
auttanut korjaamaan hänen kovaa vatsaansa. ( ennen muinoin gelatiinia
on pidetty vatsalle terapeuttisena aineena ihanlääkärienkin piirissä ja
sitä on neuvottu käyttämään heidän toimestaankin. Nyt erilaiset lääkkeet
ovat vieneet gelatiinin paikan tässä asiassa. )
Sain vielä lämpimät helatorstain toivottelut ja ihan liikutuin tästä
lämpimästä soitosta, vaikka möhlinkin totaalisesti tuon tilauksen
kanssa. Loppu kuitenkin hyvin tässä tarinassa.
Olen aina ollut suurten linjojen ihminen ja esim. tuotteiden osalta tärkein
asia minulle on, että ne toimivat hyvin, mutta yritän kyllä
vastaisuudessa huolehtia, että lähetän sen varsinaisesti tilatun
tuotteenkin.
Parasta,
Karri Koivula
P.S.: Mainitut tuotteet voit tsekata täällä. (linkki vain e-kirjelukijoille)